Hola aquesta sóc jo, la Laura…

Hola em dic Laura Carrillo .  Vinc de l’escola Can Parera, Resultat d'imatges de escola can parera montornes del valles tinc  els ulls Resultat d'imatges de ojos verdes con marron y amarill . I el cabell  Imatge relacionada . Tinc un germà que es diu Víctor,  és molt bon estudiant, i  és molt intel·ligent i l’estimo moltísim. Imatge relacionada  Les meves aficions són el Resultat d'imatges de teatro simbolo i el Resultat d'imatges de dibujo .

Tinc un gos que es diu Hachiko i la seva raça es un Akita japonès.Imatge relacionada A un altre article us parlaré d’ell.

Gràcies per haber llegit el meu article. Tot i que és el primer i  una mica curtet, espero que sapigueu una mica com sóc i també les aficions que m’agraden,  adéu!

Laura Carrillo

Les parts d’un scooter

Hola sóc l’Àlex i sóc un dels nous alumnes que fem Diari jove. En Ramon em va dir que fes un article d’alguna cosa que a mi m’agradi i jo vaig pensar de fer-lo de les parts d’un scooter.

Primer de tot, he de dir que un scooter és un patinet per fer trucs. Resultado de imagen de manillares de scooter

El manillar serveix per agafar-te bé i no caure i per poder girar la roda del davant i no xocar. En el manillar es poden posar “manguitos”, que són perquè no et rellisquin les mans amb la suor.

Les altres peces són: el clam, que serveix per enganxar el manillar amb la roda o amb la base del scooter.

Una altra peça és la base, que serveix de plataforma per posar els peus i anar a sobre. Finalment les últimes peces i les més importants són les rodes. N’hi ha de diferents marques, però és important que siguin bones i no rellisquin. Les rodes necessiten coixinets que també són una peça de seguretat, perquè sense coixinets les rodes es trencarien al primer cop.

Jo cada dia practico amb el meu scooter, al skateparck del costat del Vinyes velles. Encara que sigui un parc de skate, la majoria que patinem anem amb scooter. Normal ment som 10 o 12 persones. Si ens voleu veure, podeu venir qualsevol dia a partir de les 4 de la tarda.

Álex Gómez