Una dotzena de detinguts a Montornès contra el tràfic de drogues

La matinada del 16 al 17 de maig, una dotzena de ciutadans van ser detinguts en una operació contra el tràfic de drogues que es va fer entre Montornès i diversos municipis de la comarca del Maresme. Segons informa la Policia Nacional, van ser arrestats tots al mateix temps després de vendre cànnabis i cocaïna a menors.

Respecte als venedors de drogues, alguns ciutadans coneixen als detinguts, jo he sentit parlar d’algú, encara que no sé qui són. Jo mai m’he trobat en situacions en les que em vulguin vendre, però si fos el cas, no trigaria en avisar als familiars i a la policia, perquè vendre drogues als menors és un greu delicte. Jo penso que tots els que venen drogues a menors i als que no són menors, haurien de quedar arrestats i passar una bona temporada a la presó.

Resultat d'imatges de arrestados en montornes

Judit Fuentes

 

Anuncis

Deixa un comentari

