BTS guanya a J. Bieber als Billboard Music Awards!

“El grup subcoreà va guanyar el premi Billboard al Millor Artista a les Xarxes Socials el passat dilluns vint-i-dos de maig.”

El grup va guanyar a artistes com Arianna Grande, Justin Bieber, Selena Gomez, etc. Era previsible, la seva victòria, ja que van estar 23 setmanes al capdamunt de la llista superant a Miley Cyrus i Rihanna, que ocupaven el segon i tercer premi, respectivament. Els coreans, tenen més de tres milions de seguidors o followers a Twitter, Instagram i Facebook, una gran xifra.

Alguns pensareu: per què es diuen BTS? BTS són les sigles de “BangTanSonyeondan”, la romanització del nom del grup en coreà (방탄소년단) que significa “Bulletproof Boy Scouts”. Imagen relacionadaEl nom del grup, com han explicat els nois, significa alguna cosa com “bloquejar totes les bales del món, protegir els seus valors de les opressions del món”.

A mi, personalment m’agrada molt el grup. El meu integrant preferit és RapMonster i la meva cançó preferida del coreans és Do You. La veritat és que que quan vaig veure que havien guanyat el cor se’m va parar uns segons, em va fer molta il·lusió!

Paula B. Diaz

Anuncis

Deixa un comentari

